29 august, 2011

goblene in lucru

De regula lucrez in functie de starea de spirit. Si cum starea mea de spirit varianza in functie de vreme, de problemele zilnice sau de timp si goblenele sunt mai multe. Astfel, cel care mi-a retinut atentia in ultimul timp este:
Icoana Maicii Domnului de la Neamt (cu 3 maini)

Apoi pentru camera lui Matei:

Mutulica

Mai am 2 pentru hol mai de iarna la care mai am de facut fondul:


Primul om


Omul de zapada

Si un set de 4 goblenuri reprezentand anotimpurile - "Metamorfoze" :


Primavara
Iarna
Celelalte doua anotimpuri sunt la stadiu de panza si ate.
Sper ca timpul sa imi permita sa le postez cat mai repede terminate....

6 comentarii:

  1. icoana iese superb. ai o schema la ea? daca da, de unde?

    RăspundețiȘtergere
  2. e cumparat set de la http://www.rogoblen.ro/detalii/maica-domnului-facatoare-de-minuni--381/
    dar cand o termin putem gasi o solutie daca vrei schema

    RăspundețiȘtergere
  3. iti multumesc ca mi-ai readus in atentie site-ul ala. hai ca astept sa termini tu icoana mai intai, apoi iau o decizie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super!! Lucrez și eu,dar nu găsesc întotdeauna ce-mi doresc.De exemplu, caut de multa vreme "cele 4 anotimpuri ale vieții".Oare nici o firmă nu le mai produce? Pacat!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.