29 iulie, 2010

gradina mea in iulie

Am promis cu ceva vreme in urma ca voi pune si poze din gradina. Doar ca le-am facut inainte de ploaie iar unele "aspecte" nu sunt chiar asa cum mi-as dori eu sa fie. Dar asta e, nu se poate face tot intr-un an de zile.
vedere din stanga intrarii, in stanga casei e bucataria


vedere in dreapta intrarii, in lateral e zona pasarilor si a iepurasilor

in stanga scarilor: aceeasi zona de mai sus dar fotografiata dinspre casa



in dreapta intrarii (de pe scari), aleea spre bucatarie


in dreapta intrarii (de pe alee), aleea spre bucatarie

prima fereastra

a doua fereastra

coltul casei spre bucatarie


din fata bucatriei spre fantana


putin mai la dreapta (din fata bucatariei), in spatele craitelor sunt plantele aromatice: patrunjelul cret, busuicul, cimbrul si macul
iar apoi gradina: ceapa, prazul, mazarea, morcovul, ardeii si fasolea catratoare

si de la coltul casei spre poarta

si in dreapta bucatariei e zona de joaca

2 comentarii:

  1. Frumoasa gradina, casa este veche asa-i?
    Toate aceste case au un farmec a parte!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. da! casa are peste 100 de ani. din pacate pe exterior nu am apucat sa facem nimic inca... in anul ce a trecut ne-am ocupat doar de interior si gradina...

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.